Garancia/Licenc Csere Protokoll

Amennyiben problémába ütközik aktiváláskor az alábbi lépéseket kell megtennie: 1, Aktiválás: Ha a Licenc megadását követően hibaüzenet fogadja, és megvan győződve arról, hogy az aktuális számítógép kapcsolódik a Microsoft szervereihez, meg kell próbálni a telefonos aktiválást. (A Használt szoftverlicencek esetében ez előfordul.) 2, Ha az Aktiválás nem sikerül Vegye fel velünk a kapcsolatot a postmaster@szoftverkulcs.hu email címen. Az Email üzenet tárgya a következő legyen: Rendelés szám: (Saját Rendelés Száma) Dátum: (Vásárlás Dátuma.) Email üzenetében fogalmazza meg a pontos hibát, és mellékeljen képernyőmentést a hibáról. FONTOS! A képernyőmentéseknek a következő információkat kell tartalmaznia: – A Szoftver névjegye (Office esetében.) – A Rendszer névjegye (Windows esetében.) – A Hibának jól láthatónak kell lennie – A jól beírt Licencről kell képernyőmentést készíteni, és az utána megjelenő közvetlen hibaüzenetről, beleértve a hibakódot is. Ha minden információt helyesen adott meg, azzal munkánkat könnyíti meg! Amennyiben hiányosak az információk, felvesszük Önnel a kapcsolatot az adatok pontos egyeztetése érdekében. A megfelelően beérkezett információk alapján megkezdjük a Licenc(ek) kivizsgálást, melyek 1-3 munkanapot is igénybe vehetnek.
3, Elbírálás/Csere Licenc
Amennyiben, a Licenc kivizsgálását illetően megállapítjuk,
hogy a Szoftver Licenc hibás/nem működik megfelelően,
úgy a tájékoztatást követő 24 órán belül biztosítjuk az Ön számára a csere licencet.
Minden más esetben segítünk a hiba elhárításán.
4, Visszafizetés
A Jogszabályi előírások értelmében, letölthető szoftvertermékekre nem vonatkozik csere
illetve elállási jog.
Amennyiben nem támasztja alá, a termékkel kapcsolatos problémáját, valamint leveleinkre
(előzetes bejelentés nélkül) 2 napon belül nem válaszol, úgy a termék állapotát és működését
hibátlannak tekintjük.
(Megrendelést telefonon GDPR és adminisztrációs okokból nem áll módunkban fogadni és
módosítani, kizárólag elektronikus úton. A technikai segítség nyújtás elsősorban elektronikus
úton történik)
FONTOS!
5, A vásárlástól számított 14. nap után reklamációt nem fogadunk el.