Garancia/Licenc Csere Protokoll

Garancia/Licenc Csere Protokoll Amennyiben problémába ütközik aktiváláskor az alábbi lépéseket kell megtennie:

1, Aktiválás:

2, Ha az Aktiválás nem sikerül Vegye fel velünk a kapcsolatot a postmaster@szoftverkulcs.hu email címen. Az Email üzenet tárgya a következő legyen: Rendelés szám: (Saját Rendelés Száma) Dátum: (Vásárlás Dátuma.) Email üzenetében fogalmazza meg a pontos hibát, és mellékeljen képernyőmentést a hibáról. FONTOS! A képernyőmentéseknek a következő információkat kell tartalmaznia: – A Szoftver névjegye (Office esetében.) – A Rendszer névjegye (Windows esetében.) – A Hibának jól láthatónak kell lennie – A jól beírt Licencről kell képernyőmentést készíteni, és az utána megjelenő közvetlen hibaüzenetről, beleértve a hibakódot is. Ha minden információt helyesen adott meg, azzal munkánkat könnyíti meg! Amennyiben hiányosak az információk, felvesszük Önnel a kapcsolatot az adatok pontos egyeztetése érdekében. A megfelelően beérkezett információk alapján megkezdjük a Licenc(ek) kivizsgálást, melyek 1-3 munkanapot is igénybe vehetnek. aktuális számítógép kapcsolódik a Microsoft szervereihez és a legfrissebb szoftver verziót használja e.
Ha a Licenc megadását követően hibaüzenet fogadja, győzödjön meg arról, hogy az
3, Elbírálás/Csere Licenc Amennyiben, a Licenc kivizsgálását illetően megállapítjuk, hogy a Szoftver Licenc hibás/nem működik megfelelően, úgy a tájékoztatást követő 24 órán belül biztosítjuk az Ön számára a csere licencet. Minden más esetben segítünk a hiba elhárításán. 4, Visszafizetés A Jogszabályi előírások értelmében, letölthető szoftvertermékekre nem vonatkozik csere illetve elállási jog. Amennyiben nem támasztja alá, a termékkel kapcsolatos problémáját, valamint leveleinkre (előzetes bejelentés nélkül) 2 napon belül nem válaszol, úgy a termék állapotát és működését hibátlannak tekintjük. (Megrendelést telefonon GDPR és adminisztrációs okokból nem áll módunkban fogadni és módosítani, kizárólag elektronikus úton. A technikai segítség nyújtás elsősorban elektronikus úton történik)
FONTOS!
5, A vásárlástól számított 14. nap után reklamációt nem fogadunk el.